Eric_H Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Förlkaring: jag säger en figur exp tv spels figur rockstjärna eller något. när den som är efter har uppfattat det jag har skrivit så ska den skriva någon annan figur som liknar eller har på sej någon lika dan sak som den figuren ovanför. jag börjar med super mario bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 super wario bros (har sett det ordet någonstans i en spel tidning och vet inte om jag gör rätt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 du glr rätt. precis rätt. och wario liknar mario. förutom att wario är stor tjock och ful. nästa ord är waluigi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Luigi. Namnet är ju nästan lika dant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Bra :) Nästa är............fishar mario. jag menar samma keps nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (Hur ser fishar mario ut?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Titta på medlemen fishar marios bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 nejnejnej, vi har nog med lektrådar nu... §1.11 Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg