Hoppa till innehåll

Behöver Koder Till Jak2


blazeman

Rekommendera inlägg

jag fattar inte riktigt vilket uppdrag du menar men om du beskriver det lite mer kanske jag kan hjälpa dej och ge tips...

 

okej?kolla här vid waterslums vattendelen av staden där finns det ett uppdrag lite drygt efter man får volcano fury då tar man en sak från en vägg eller något då kommer det massa transport skepp och sånt snälla ni måste hjälpa mej annars så krossar jag mitt playstation snälla för mitt playstations skull :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menar du det här? Swim Anywhere You Want in the Pumping Station

 

You can get rid of that annoying robot that kills you instantly by turning into Dark Jak and executing Dark Bomb in the water while the robot is in view. If done correctly your screen should shake a little and the robot should disappear.

 

 

 

hoppas det är det :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menar du det här? Swim Anywhere You Want in the Pumping Station

 

You can get rid of that annoying robot that kills you instantly by turning into Dark Jak and executing Dark Bomb in the water while the robot is in view. If done correctly your screen should shake a little and the robot should disappear.

 

 

 

hoppas det är det :meddum:

 

nej det är i waterslums vatten delen av staden :gitarr:

men ni vet vad jag menar då man tar en sak och det kommer massa transport skepp med ondingar!!! :evil:

Redigerat av blazeman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...