Xade Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Har ni några game & watch spel?? en fråga bara, och hur långt har ni kommit på dem... jag har ca 10 st och har inte klarat alla än... Jag skriver detta här i almänt för natt det inte finns nåt speciellt ställe för G&W... Dom här G&W spelen finns: Ball Flagman Vermin Fire Judge Manhole Helmet Lion Parachute Octopus Popeye Chef Mickey Mouse Fire Turtle Bridge Fire Attack Snoopy Tennis Donkey Kong Jr Oil Panic Donkey Kong Jr Mickey & Donald Mario´s Cement FactoryManhole Green House Donkey Kong II Mario Bros Rainshower Life Boat Pinball Donkey Kong Jr Mario´s Cement FactorySnoopy Tennis Popeye Popeye Snoopy Tennis Mario Bombs Away Donkey Kong Jr Tropical Fish Boxing Donkey Kong III Donkey Kong Hockey Black Jack Squish Super Mario Bros Climber Balloon Fight Bombsweeper Safebuster Super Mario Bros Climber Balloon Fight Gold Cliff Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Har ni några game & watch spel?? en fråga bara, och hur långt har ni kommit på dem... jag har ca 10 st och har inte klarat alla än... Jag skriver detta här i almänt för natt det inte finns nåt speciellt ställe för G&W... Dom här G&W spelen finns: Ball Flagman Vermin Fire Judge Manhole Helmet Lion Parachute Octopus Popeye Chef Mickey Mouse Fire Turtle Bridge Fire Attack Snoopy Tennis Donkey Kong Jr Oil Panic Donkey Kong Jr Mickey & Donald Mario´s Cement FactoryManhole Green House Donkey Kong II Mario Bros Rainshower Life Boat Pinball Donkey Kong Jr Mario´s Cement FactorySnoopy Tennis Popeye Popeye Snoopy Tennis Mario Bombs Away Donkey Kong Jr Tropical Fish Boxing Donkey Kong III Donkey Kong Hockey Black Jack Squish Super Mario Bros Climber Balloon Fight Bombsweeper Safebuster Super Mario Bros Climber Balloon Fight Gold Cliff Zelda Själv skrev jag ett ämne i Fuska.se forumet att fixa ett sånt forum men det är ju inte säkert! Föressten har jag kollat i Nintendos lista över spel och där stog det att Donkey Kong kom före Mario som spel så det verkar som att den första figuren Nintendo gjorde var Donkey Kong! Riktigt märkligt! :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mm... men har du något G&W spel ? mitt favvo spel e Baloon fight... mm Donkey kom först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 jag hade DK jr och super Mario men ja ghar tappat bort dem ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 mm... men har du något G&W spel ? mitt favvo spel e Baloon fight... mm Donkey kom först! Har och har, Jag kanske inte har det men min kompis har några såna och jag har fått kört han Zelda men det var mycket svårt och råligt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Vad är Game & Watch spel ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 de e som ett game boy fast de sitter fast ett spel i apparaten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 inte direkt gameboy, det e ett platt spel gammal och dålig grafik så här ser det ut http://images.google.se/images?q=tbn:NBqwYXRTQScC:www.atarihq.com/tsr/nes/gw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag har bara typ game and watch gallery te game boy color Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag har bara typ game and watch gallery te game boy color Det innehåller väl såna spel eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 men det e ju inte orginal game & watch ju,.. jag fråga om orginal... jag tycker G&W spel e coola 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja i galllery finns det det finns i en sida dem har härmat spelet game &watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg