Hoppa till innehåll

Vapen I The Legend Of Zelda Twilight Princess


Svedda
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja jag har hört att TP kommer på sommarn f'n oxo varför sommaren kan man inte spela demo elr nåt,Okej om jag får säja nåt så titta på www.gamespot.com och sök på zelda twilight princess.alla fall dödar man 1 bossen att ta gale boomerang på en bomb på bossen elr nåt sånt(PS om ni behöver hjälp med nåt Zelda PMa mig då ;).) och såhär ser ut bilden på Twilight........

post-38130-1146942074_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 185
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Asså Jag fattar inte. Ska Zelda TP komma till GameCube eller Revelotion? eller till båda Nån som vet ?

 

 

tips kolla bilden som inlägget före infogade, står GC där men jag vet inte-.- självklart är det till GC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Tp kommer till GC och Wii. Spelen är nästan likadana förutom att wii versionen stöder den übergrymma kontrollen. Laddar ner video från ign nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Jag ska köpa det till Gamecube, Nindendo Wii kontrollen ser ju ut att vara assvår att köra med. Jag ska ju ändå köpa Wii, och då kan man ju köra TP på Wii...

 

Den blir nog enkel sen ska du se ;).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej nej nej...!.....

i OOT e link 10 år bara men sen när han tar master sword så går han 7 år i framtiden och då e han 17

 

sen lämnar han master sword tillbaka och komer till sin egen tid igen (de ser ni i slutet av OOT) o färdas för att leta efter saria och komer då till clock town i MM och efter allt det där kommer nog Twilight princess(ps. har oxo hört att han e 24 e tp)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(väldigt rymlig förklaring om ni frågar mig sj :P )

 

 

Vem orkar spekulera i Links ålder? Vad onödigt, det är bara ett spel med en hjälte... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det snackas ju om att bomb-pilen är tillbaka från Links Awakening. (se trailer två)
Jag hittade sidan det stog på. Det står: "It has also been confirmed that some weapons can now be combined, as with the bomb-arrows seen in one trailer. (This combo actually originated in the classic Game Boy adventure Link’s Awakening, and fans have been clamoring for the feature’s return ever since.)"

Om ni vill läsa mer info om spelet är sidan: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Legend_of..._Princess#Races

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...