snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 :kung: Hej,jag e seker pa att du vill ha ett Psp till bra pris,hemsidan till detta hetter www.ebay.co.uk (engelsk).Jag kapte mitt till ett pris av 130 pund (cr 1900 kr). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Ja, det var ju rätt billigt. Själv fick jag en fet rabatt av farsan när han köpte det åt mej i usa. Jag betalade 800 kr och fick psp (alla tillbehör som hänger med åxå förståss), väska för psp och spel, 512 mb minneskort, gone in 60 seconds (jävligt bra bilfilm), untold legends (spel) och dynasty warriors (spel). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (redigerat) Ja, det var ju rätt billigt. Själv fick jag en fet rabatt av farsan när han köpte det åt mej i usa. Jag betalade 800 kr och fick psp (alla tillbehör som hänger med åxå förståss), väska för psp och spel, 512 mb minneskort, gone in 60 seconds (jävligt bra bilfilm), untold legends (spel) och dynasty warriors (spel). Wow ,det var ett bra pris.Var fick du din Ratchet bild fran. :medieval: vet redan,vilka spel har du. :rolleyes: Dubbelposta inte i fortsättningen, ändra ditt förra inlägg istället //epaaj Redigerat 6 September 2005 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 bara dynasty warriors och untold legends men vi kan ta det i pm istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 bara dynasty warriors och untold legends men vi kan ta det i pm istället Vilket gillar du best. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 jag vet inte men detta går of topic och det vore tråkigt om du fick en varning... :( Men båda är jätte kul fast dynasty warriors är mkt svårare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 jag vet inte men detta går of topic och det vore tråkigt om du fick en varning... :( Men båda är jätte kul fast dynasty warriors är mkt svårare Tillbaka till emnet. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 ja, det är ju ett jätte bra pris men ingår frakt i det priset som du skrev? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 ja, det är ju ett jätte bra pris men ingår frakt i det priset som du skrev? Ja det gar det.Farsta klass(det vill sega best). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 så ca 1900 kr inklusive feakt. Ett mkt bra pris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 12 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 så ca 1900 kr inklusive feakt. Ett mkt bra pris Ja,jag var glad far drt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 var det där du beställde ditt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg