Triforceh Skrivet 6 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Ken där var riktig bra. Var det där nån tävling och han vann allt, Ken alltså? Dom är då gryma. Kan är bäst i USA.Han vann nån tävling där ja, vilken vet jag inte. Captain Jack är något bättre än Ken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Dom var väll bra... :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Ken där var riktig bra. Var det där nån tävling och han vann allt, Ken alltså? Dom är då gryma. Okej såg han mötta Masashi.Han var grymt bra tycker han var lika ungefär som Ken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (redigerat) Jag tycker att ni nybörjare ska sluta att käfta emot. Ni har inte ens chans mot dem, det är det enda jag kan säga, för ni verkar ju inte kunna se hur dem spelar. Redigerat 6 September 2005 av Mikael Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Jag tycker att ni nybörjare ska sluta att käfta emot. Ni har inte ens chans mot dem, det är det enda jag kan säga, för ni verkar ju inte kunna se hur dem spelar. Jag är nybörjare, jag käftar inte imot. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 (redigerat) Bra spelare.... Fast är det dem bästa ska jag f*n lätt delta i SM...' Om dem är så mycket bättre än vad du är så är jag väldigt osäker på om du slår mig.. Redigerat 7 September 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 7 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Varför ska du f*n lätt delta i SM om de är dom bästa? Du kommer antagligen typ typ 87 stockad av CJ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Varför ska du f*n lätt delta i SM om de är dom bästa? Du kommer antagligen typ typ 87 stockad av CJ. Nej, jag tippar mer på 50-60 där nånstans.... Så pass dålig är jag då inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag ville se filmerna men det stog att då kunde det komma ett virus. Är det en stor risk att det blir virus eller datorn blir söligare och dåligare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Det brukar stå så på lite random saker överallt, men det är inge virus på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Tjaa... så imponerad blev jag inte. Man kan inte döma någon av och bara se på. Jag tykte inte dom så så svåra ut men det ända sättet och ta reda på det är och mötta dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Tycker du inte dom ser speciellt bra ut är antagligen inte du heller så bra, eftersom en bra spelare som är insatt i spelet fattar att dom äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg