Hoppa till innehåll

Tror Du Att Du Är Bra På Ssbm?

Triforceh

Rekommendera inlägg

Tycker du inte dom ser speciellt bra ut är antagligen inte du heller så bra, eftersom en bra spelare som är insatt i spelet fattar att dom äger.

jaja men sluta snack om de som om de var värsta coola grej!...ja erkänner att de e bättre än mig...(men e ganska övertygad ja skulle kunna döda dem en gång max :visslar: ) men och?? de e bara ett spel...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är ganska coolt att vara bäst i världen på ett spel tycker jag.

Och du hade inte kunnat döda dom en gång, det är jag säker på, iaf inte på en 5 stock match.

Möjligtvis på en 80-stock match, om du har tur kan du få ut CJ/Ken/Annan åtminstone 1 gång.

Det är bara ett spel, som är jävligt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var du bor du? Vi kanske kan spela nån gång?

Eller så kan du komma på RoofSM i Stockholm den 4e-8e Januari där Sveriges och några av världens bästa spelare kommer.

Det enda beviset jag har just nu på att du inte är speciellt bra är att du (enligt dig) skulle kunna få ner nån av de på filmerna en gång (då antar jag att du menar en vanlig 3-5 stocks match), och det kan du inte.

Kan du bevisa att du är bra?

Vad gör dig bättre än många andra?

Redigerat av Triforceh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker du inte dom ser speciellt bra ut är antagligen inte du heller så bra, eftersom en bra spelare som är insatt i spelet fattar att dom äger.

Vad du håller på...

Visst, dom var bra men jag tycker du överdriver.. Du vet ju inte hur bra vi är..

Om det där var världens bästa spelare så tyckte inte jag att dom var så himla bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var du bor du? Vi kanske kan spela nån gång?

Eller så kan du komma på RoofSM i Stockholm den 4e-8e Januari där Sveriges och några av världens bästa spelare kommer.

Det enda beviset jag har just nu på att du inte är speciellt bra är att du (enligt dig) skulle kunna få ner nån av de på filmerna en gång (då antar jag att du menar en vanlig 3-5 stocks match), och det kan du inte.

Kan du bevisa att du är bra?

Vad gör dig bättre än många andra?

Börjar bli trött på den där frågan nu.... Vad är det som gör dig så bra? Vad gör dig mycket bättre än många andra...? Fråga dig själv den frågan.... :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag trode att den har hemsidan gick ut på att få hjälp om spel. inte att man ska skrytta om världens bästa spellare och säga att alla andra inte har en chans! Om jag nu inte kanske får in ett slag på någon av dom (även fast jag inte kan mötta dom) skulle jag villa veta hur du klarar dig! Att säga att andra inte har en chans fast mansjälv suger mest av alla leder ingen stans din pajas.du kanske inte är så dålig i fast jag skulle inte klara dig mot dom om inte jag gör det! (deta medelande till Triforceh) (the n00b)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...