Ratchet Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 nä, psp riktar sig mer mot tonåringar-vuxna, ds är mer för barn men den är ju dyr åxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Lol! Man är ju inte tånåring innan man har fyllt 13 (tycker jag)! Jag är 11 och jag får 4000 SEK per födelsedag och 350 SEK per månad. BACK TO TOPIC : Jaja, jag tror att allt det där med psp inte blir någonting men jag vet inte varför jag tror så för jag tycker lite själv att det är konstigt att jag kan tycka så för det är ju skit stort redan nu, hehe. Jag kollade in på en spel-butik i borås och där fanns det Resident Evil för 220 SEK :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 hm.. mjoo det är olika.. Men jag tror PSP riktar sig lite åt dom äldre, om man kollar på skillnaden på spel och sånt. Men PSP har ju dyrare spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 På EB-Games i Göteborg kostar Need for Speed underground rivals 299 kr och Midnight club 3 kostar 398 kr...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 det va ju inte så farlig mycket.. till ds finns det nog inget spel som är från 16 år eller mer men till psp är det ju typ bara racing/sport spel som är barntillåtna sen är ju typ resten från 12 och uppåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Nej DS är ju lite mer "barnsligare spel" t ex. GTA skulle ju inte släppas på DS eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Nej DS är ju lite mer "barnsligare spel" t ex. GTA skulle ju inte släppas på DS eller hur? haha,om Ds skulle börjat sålt GTA spel skulle jag bli riktigt häpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 en del psp-spel som jag har sett har kostat typ 199 i en svensk butik, kollade bara lite snabbt för jag åkte bil så jag snappade inte upp namnet tyvvärr <_< Tyvär tror jag att du såg en UMD-film dem kostar ca 150- 300kr men snart blir ju spel billigare för att de blir begangnade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Lol! Man är ju inte tånåring innan man har fyllt 13 (tycker jag)! Jag är 11 och jag får 4000 SEK per födelsedag och 350 SEK per månad. BACK TO TOPIC : Jaja, jag tror att allt det där med psp inte blir någonting men jag vet inte varför jag tror så för jag tycker lite själv att det är konstigt att jag kan tycka så för det är ju skit stort redan nu, hehe. Jag kollade in på en spel-butik i borås och där fanns det Resident Evil för 220 SEK :D Tyvärr så har du också sätt en Umd film!! jag kan berääta: man kan köpa filmer som t.ex. Resident Evil ,Ghostbusters mm de kostar runt 100-300 kr sen spelen kostar lite mer typp 400-600kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg