Hyttesnok Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Börjar bli otroligt frustrerad !! Jag skall försöka att beskriva var jag kört fast: Jag har kommit till banan där man skall förstöra ett antal servrar samt att i ett typ personalrum, matsal står en väska med ett automatvapen (har jag bombat sönder) Genom ett sprängt hål har jag kommit ut till ett stort konferansrum men när jag skall komma vidare, det är då problemet börjar. Jag har försökt att hoppa ner till våningen under via mobilerna som hänger i taket. hissarna öppnar sig inte ute i receptionen. och jag kan inte komma ut i trapphuset. Där får jag ett meddelande: "Du måste fälla upp gallret" VAR F-N då någonstans. Hoppas att det finns någon vänlig själ därute som kan hjälpa mig Shaked and disturbed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Usch då! Det var länge sen jag spelade det här spelet men jag ska försöka hjälpa dig. Jag tror att du ska leta upp ett glasfönster, skjuta sönder det och gå in i kontrollrummet som är innanför. Där ska du haxa lite och sedan ska du kunna komma ut. Exakt var vet jag inte men jag tor det är i ett stort och öppet rum du hittar glaset in till rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyttesnok Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Tack för detta tips Det funkade och jag har återigen kört fast (det blev sent i natt) Jag har dock kommit en bit på väg. Jag har sprängt de tre brofästena och stäng av de två radioanläggningarna Nu är mitt uppdrag att jag skall tillfångata Drake. Det har först varit ett helsike att döda alla de fega västkillarna med maskingevär men nu känns det som jag åter är fast. längst in på banan är det en hiss som är överkorsad med "out of order" Jag var uppe i hisschaktet ovh dödade de två som var däruppe men nu är jag som sagt låst Vad jag göra ???? Mvh Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 (redigerat) Du ska ta fram Bonds speciella tillbehör som kallas "Quick Screwdriver Course ". Det är en bok som lär dig allting om reparationer. Sen är det bara att reparera hissen och åka vidare. Redigerat 9 September 2005 av USDirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 (redigerat) Det där med 'snabbkursen' har jag inget minne av :S Låter påhittat enligt mig :/ Har du varit på alla andra ställen och kollat? Känns som jag blandar ihop två banor nu man de kanske ligger direkt efter varandra och fortsätter där den första tar slut. Jag tror att det antingen är att bara springa förbi hissen eller att klättra upp i hissen och sedan ta en stege för att komma längre upp. Kanske att du måste använda mobilen med repet. Har jag rätt om jag säger att det är mörkt vid hissen? Redigerat 10 September 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyttesnok Skrivet 13 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Japp !! Jag var nog lite för snabb när jag var uppe i hisschaktet. Det fanns en väg upp där. Och i natt så klarade jag spelet Tack så mycket "epaaj" för all hjälp !! Ett tag var jag nära att bryta av tangentbordet på mitten. Är det någon som spelat de andra Bond-spelen ?? I så fall: Är de bra ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.