BornInBarcelona Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Hur får man stand on 4 pilars och blast away the wall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 i blast way the wall så hoppar du in i kannonen och skuter dej mot hörnet i väggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 (redigerat) VÄGGARNA har tagit den nu men inte den andra kan nån hjälpa mig?! Redigerat 15 September 2005 av En gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 (redigerat) du går in i ökenbanan.där finns fyra pelare som man ska upp på.när du har gjort det så kommer pyramidens topp att flyga upp och sprängas.du ska upp dit sen. stand on 4 pilars TIPS:ta en flyghatt upp dit. Redigerat 20 September 2005 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Är du säker jag trodde jag hadde provat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsar Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 Tro inte på tieln på banan! Var det inte då man mötte en boss i pyramiden (inuti den där boxen i sanden inuti pramiden) som var två sten händer(blev själv lurad av titeln) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 jag tror med att det är den där med händerna! ta och flyg dej dit med mario!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Tror man först ska ställa sig på alla pelarna. Sedan öppnas en lucka i pyramien där man hittar den där hand bossen. Kan dock vara HELT fel ute... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Tror man först ska ställa sig på alla pelarna. Sedan öppnas en lucka i pyramien där man hittar den där hand bossen. Kan dock vara HELT fel ute... Jag har alla 150 nu och alla minispel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg