Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vilka ska köpa Mario Tennis till Gamecube :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag kanske ska göra det, spelade Mario Tennis till N64 en gång, och det var ju skitkul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 aa!!Jag tycker mario tennis till n64 va skit kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 men det e ju inte ens säkert att det kommer till gamecube... det ska nog inte ens göra det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Det står i mina club nintedo tidningar att mario tennis ska komma till sommar eller senare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg