Hoppa till innehåll

När Man Ändrar Ett Inlägg


Gäst The heroin

Rekommendera inlägg

Gäst The heroin

Har många gånger svarat på ett ämne. Ingen svarar. Jag kommer på något jättebra och skriver det. I samma inlägg som jag skrev senast i, förstås, man ska ju inte skriva två inlägg i rad.

Men problemet är att ämnet inte åker upp på toppen, som det gör om man svarar med ett nytt inlägg.

Ingen ser ju ämnet, som ligger och dreglar längst ner i listan över ämnen eller så är ämnet till och med på den andra sidan (alltså inte på den första sidan).

Vill ju gärna att ämnet åker upp så att någon ser det och skriver i det.

Ska väl inte starta onödiga ämnen som liknar det förra, men som man inte bör skriva två inlägg i rad i?

 

Poängen är att: Varför finns inte en sådan funktion på fuska.se?

Redigerat av The heroin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är tillåtet att bumpa trådar. skriva flera inlägg i rad regeln är mest till för sånna som skriver t.ex.

 

Jag tycker att spelet är bra

 

Det finns bra fusk till det spelet

 

i två inlägg efter varann. håll med om att det är störande, då kan man ju lika gärna ändra sitt inlägg. men alltså du får skriva något bara för att det ska bumpas upp till toppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...