Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag

Rekommendera inlägg

Skrivet

Dåligt självförtroende är ändå ett problem, inte bara eventuella flickvänner som skräms bort av dåligt självfötroende. Kompisar kan också skrämmas av det.

Så sant, så sant. Hej, Love älskling förresten.

• Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Nejmen kolla, trodde du lämnat det här stället för flera år sedan.

Sssch säg inte mitt namn, då kommer Dom hitta mig :ph34r:

Redigerat av shacti
Skrivet

Shacti: Har bara varit med på det här forumet i lite mer än ett år, älskling.

Men nu är jag här igen. nu får du prata om din kärlek till mig hur mycket du vill.

Ser ut som kaptenen har bestämt att skaffa lite something something. Lycka till Kaptenen.

Skrivet

Ut och strula alltså?

MascarPone: Dåligt självförtroende igen, go for it. Vad är det värsta som kan hända? Förutom att bli dissad. Men tjejer kommer och går, du ska inte oroa dig.

Skrivet

När jag läste det där tog jag tag i saken jag ska förfan, fixa henne imorgon ;)

Zerp är ju värsta kärleksdoktorn dessutom är han snygg iaf till att dömma av bilderna i "bild tråden" :wub:

Skrivet

Tack, MascarPone. Jag försöker ju mitt bästa. skoj att någon tar till sig av det jag läser. Och ja, jag är snygg.

DonkeN har rätt, humor är en väg till allas hjärtan. Var noga med att hitta rätt humor dock, snuskhumor lyckas oftast inte. Eller det bror väl på hur snuskig den är.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...