snubben Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 aha...11. brukar vara en lite annan nivå på förhålladena då :) Nej,inte direkt,hur gammal e du Guggo. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 16.... men det jag menade var att man inte var ihop så länge när man var i den åldern. Och det kommer komma och gå en hel del tjejer innan man hittar den som verkligen är rätt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 De flesta hittar inte kärleken när de e 16 heller . ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 nej, det sa jag väll inte heller :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 16.... men det jag menade var att man inte var ihop så länge när man var i den åldern. Och det kommer komma och gå en hel del tjejer innan man hittar den som verkligen är rätt ;) Nja,kanske inte,jag hade tur att min ex tjej och jag var tillsamans i 2 ar. :D jag har fortfarande inte hitat en ny tjej. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 (redigerat) åååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt :D Redigerat 8 Oktober 2005 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 HUr gammal är du _reaper_? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 njaa fyller 14 i januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 13 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 åååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt :D gulli gull på hög nivå då.... :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 (redigerat) jadå :D Redigerat 8 Oktober 2005 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 åååh... filmen va skit bra sen gick vi och åt pizza sen gick vi till henne och ja,de blev lite hångel och sånt :D Jaha(avundsjuk),hoppas ni hade kul. :) Jag hoppas att jag inte e lite ung i detta emnet,jag e ju bara 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.