Joko Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jo va hade kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jo va hade kul :P Vad bra,jag har hittat en tjej nu fast jag lite...redd att hom seger nej,hur ska jag fraga. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 men typ ta de lite försiktigt i början typ säg att hon har fina kläder,beröm henne och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 men typ ta de lite försiktigt i början typ säg att hon har fina kläder,beröm henne och sånt Tack,ska testa det. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 att sitta i mörkret, mysa,hålla i hand, o kramas e nog de bästa när man kollar på film med tjejen... efter de så händer de lite hångel o så,,, vilket blir ännu bättre:D gjorde allt detta i förrgår:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Kärleken är konstig. Först kan man vara så kär så att man är blind,men sen kan den helt plötsligt försvinna. Precis som om man tänder ett ljus å blåser ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 jaja bjöd min tjej på pizza idag njaa sen blev de "gulli gull på hög nivå" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 (redigerat) Du åt ingen vitlökspizza hoppas jag ^_^ Redigerat 10 Oktober 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 har själv aldrig haft en tjej eller varit kär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 (redigerat) ne åt visuvio:p Redigerat 11 Oktober 2005 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Hehehe min flickvän gav mej världens största sugmärke på halsen.. :P Vet någon hur man kan dölja det? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 vet inte,har inte fått nåt än lol :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.