pollenallergi Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 en tjej i klassen verkar gilla mig.... men jag gillar INTE henne...hmm, får klura ut något bra Äsch, strunta i det bara om du inte vill få till något :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 säg att du inte käner likadant :P hihi<---Fjorits skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 en tjej i klassen verkar gilla mig.... men jag gillar INTE henne...hmm, får klura ut något bra får ta o göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Tusan, jag fragade en snygg tjej om hon gillade mig ...hon sa nej...f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Tusan, jag fragade en snygg tjej om hon gillade mig ...hon sa nej...f*n Ta en öl och bli som folk, det kommer fler chanser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 (redigerat) Tusan, jag fragade en snygg tjej om hon gillade mig ...hon sa nej...f*n Gör som NesseN sa Jag vet precis hur de känns de känns för jäv*igt men du kommer över det även fast det känns avlägset så kan jag nästan lova dig att du kommer kommaöver det och bli intresserad av någon annan. ;) Redigerat 16 Oktober 2005 av suppermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Tusan, jag fragade en snygg tjej om hon gillade mig ...hon sa nej...f*n Okej,tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Olle_bloodman Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) Det är ganska tråkit för mig, för att det finns bara 2 tjejer i min klass :( Och dom är bara jobbiga... Men en gång var jag e ihop med en av dom! eller det var inte rikitgt för det var bara 1 dag!! Sen har jag varit ihop med tjej 2 gånger! hon var ett år äldre och hon dumpa mig ganska ofta <_< (2 gånger) men nu gillar jag henne knappt ;) Redigerat 17 Oktober 2005 av Olle_bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Det är ganska tråkit för mig, för att det finns bara 2 tjejer i min klass :( Och dom är bara jobbiga... Men en gång var jag e ihop med en av dom! eller det var inte rikitgt för det var bara 1 dag!! Sen har jag varit ihop med tjej 2 gånger! hon var ett år äldre och hon dumpa mig ganska ofta <_< (2 gånger) men nu gillar jag henne knappt ;) Jag groter med dig(jag vet hur det kenns) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 LOL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 LOL? Vet du vad maxen...om du barra skriver det dra till ett annat forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Nää Tog slut med tjejen ida..f*n :( Blir Filter - One is the loneliset number Hela kvällen.. :( Så j*vla nere blir man :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.