Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 usch, vad tråkigt ! Men deppa inte ihop, tänk att du är ung och det kommer många fler chanser ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Har världens mest komplicerade kärlekssituation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 illa illa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Har världens mest komplicerade kärlekssituation. Vilken sorts situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Har haft en flickvän en gång,hon var assnäll och söt tills jag flyttade,DO'H! >.< Sedan dess har jag alltid viljat vara singel..... Det fanns inget sötare!Man,that sucks.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Även om det känns skit just nu så kom alltid ihåg det finns någon för mig också jag provade med en men de va inte hon då e de bara att försöka igen. Även om det känns tuff å tänka på direkt efter så kan jag sägar er de finns en där ute och en dag blir det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Hoppas det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Har världens mest komplicerade kärlekssituation. Nå, det kan ju klart ha ändrat sig men jag ber dig ändå berätta mig vän och "kollega"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Har världens mest komplicerade kärlekssituation. Tror inte det är så farligt längre bumparN^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 ni sa att det bara fanns småungar på fuska vilken ålder menar ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Jag är 12 år snart och har en söt tjej asså riktig snäll och shysst och hon gillar att spela cs :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 Spliffor: Vilken utåtriktad tjej du har, Spliffor ^^ Cooliz: Jag vet tyvärr inte vilka som sa detta men det jag gissar på är att det är mellan åldarna 9-12. Men som sagt... Detta är ju mer ett Ungdoms Forum för spelmissbrukare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.