Gäst Soffan Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 själv så hände det en sak för ett tag sen för mig.. i ett spel så var det en tjej som frågade var jag bodde och sånt vilken klass jag gick i.. och då sa jag ju allt..och sen helt plötsligt så sa hon att hon också gjorde det..och då frågade hon om jag var Jocke. jag heter Joakim kallas jocke. och sen så frågade hon chans..och det värsta är att hon är från min klass..fast jag vet fortfarande inte 100% om det är hon.. fast jag tror att det är hon för hon frågade på en helg. sen när det var skola så var hon sjuk 4 dar i rad.. och det var efter den helgen.. vad ska jag göra!? och btw. (by the way) det börjar verka som att hon inte gillar mig lika mycket :( :( jag blir riktigt ledsen för det :( för jag är kär i henne och hon e riktigt snygg.. :( Spel...? Menar du likt WoW då eller något annat MMORPG spel? Mja. Om hon frågade chans på dig och sedan inte dykt upp på flera dagar är, kanske, ett tecken på att hon verkligen gillar dig. Så du bör, bara för skojs skull, gå hem till henne någon helgdag eller efter skolan och titta till henne. Men om det nu du sa att du inte säkert visste om det var hon så kan du ju fråga henne via spelet, om hon är online då eller om hon äns är det längre. Du får helt enkelt chansa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 det var habbohotel *skämms* jag var inne typ 1 gång.. och hon har var inne senaste gången den 1 tror jag.. men när hon var "sjuk" 4 dar i rad så tror jag nog att det var hon.. jag funderar på att lägga in en lapp i hennes skåp i skolan.. men då ska den vara ANONYM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Mycket bättre ^^ Du ser. Du har redan klurat ut svaret utan att ta hjälp från någon. Hoppas allt löser sig med det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 mmm..fast som jag skrev förut. jag vet inte om hon gillar mig lika mycket :( för det verkar som det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 jag är kär i en tjej som jag har kännt i 11 år och jag är för feg för att fråga om hon tycker om mig mer en en vän :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 btw..tjejen jag gillar heter Amanda..kraden..skriv en lapp som jag tänker göra.. :P fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på den.. den ska ju vara anonym.. tänk om dom bara skämtade och jag gick på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 det är bara det att hon är i en familj som är som en *vänfamilj*om du förstår hur jag menar så det är lite svårt..och vi går inte i samma skola häller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 oki.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 (redigerat) [ :huh: BORTAA!] Redigerat 27 Augusti 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 någon som har ett bra förslag på hur man ska berätta vad man tycker för en tjej man gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 skriv en lapp som jag tänker göra.. fast..vad ska man skriva! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Första steget är väl att skriva en lapp... Eller ännu bättre. Varför inte skriva ett brev? Anonym vill ju alla helst vilja vara men det ökar aldrig en chans att bli mer närmare den personen. Men alla väljer. Andra steget är att du faktiskt försöker få ha ett samtal med henne ensam. Kanske under rasten eller efter skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.