Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 mm..fast man vill ju inte skriva för mycket på lappen så att hon/han vet att det är du/jag som har jag skrivit den.. det vill man ju undvika först och få lite information som vill ha om det verkligen är hon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) allvarligt så tror jag inte ett piss på att det skulle funka om man går i nian och man känner personen ifråga. Jag har ett problem me tjejer bara och det är att jag vet inte hur jag ska kunna gå vidare från vänner till att bli ihop. Någon som kan hjälpa mig? Redigerat 26 November 2005 av Red_fox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 asså, jag gillar en kille men han är typ popis, men det är det att jag vet att han är kär i mig :) , så ja vill gärna va ihop med honom, men jag är rädd att om jag frågar honom så säjer han det det hela skolan, så blir jag utskarattad. :evil: någon som har en ide hur jag ska fråga honom?? snälla hjälp mig, ag vill gärna ha honom!! :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) Red_Fox2: Du kan antingen försöka chatta med 'de' tjejerna du vill vara vän med på internet. Det är lättare att ha samtal via Chatt än vad man kan ha i verklighet. Final: Om du verkligen, verkligen tycker om honom så bör du fråga honom efter skolan. Föresten hur fick du reda på att han var kär i dig då? Annars tycker jag du ska prova på. Försök kanske att börja tala lite smått med honom och så. Om du går i samma klass som honom är det väl ännu bättre. Fråga honom om hjälp? Kom på vad som helst. Gör spontana saker. Redigerat 26 November 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 nä, hans kompis sa det till mig. tack så hemst mycket för tipset, ska porva :) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 om man vill bli ihop med en tjej.. kommer det bara att man blir ihop asså typ börjar kyssas eller ska man fråga? jag vet inte! och om man frågar hur frågar man!? taget från hamsterpaj. Men det är det problemet har jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 (redigerat) vad ska jag göra tycker ni? ska jag säga att jag vill prata med henne efter skolan eller ska jag skriva en lapp? ni får också komma med förslag Redigerat 27 November 2005 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 jag gillar en tjej men jag vet inte om hon gillar mig så har någon nåt tips :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 Du kan juh alltid göra som jag,jag tog kontakt med henne på msn och berättade vad jag tycker om henne. Men det bästa är nog att säga det rakt ut åt henne och hoppas på du får det svaret du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 man ska INTE säga det på msn..utan säg det i verkligheten om du känner henne.. som jag ska göra imorrn :wub: OOH!! ÄLSKAR DIG AMANDA!!! (hoppas att hon inte läser detta) fast jag säger det ändå imorrn :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 de har du nog rätt i,för det gick inte så bra.Men sedan när jag sa det nästa gång rakt ut henne så gick det mycket bättre...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 okej..det va ju bra.. jag hoppas på ett bra svar för då kommer jag gå runt med ett stort smile hela dagen och svimma eller tappa hakan..men blir det ett dåligt svar så kan jag ta livet av mig.. men som en morfar (eller vad det var) sa.. Mister du en finns det tusen åter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.