Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag

Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

• Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

allvarligt så tror jag inte ett piss på att det skulle funka om man går i nian och man känner personen ifråga.

Jag har ett problem me tjejer bara och det är att jag vet inte hur jag ska kunna gå vidare från vänner till att bli ihop.

Någon som kan hjälpa mig?

Redigerat av Red_fox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså, jag gillar en kille men han är typ popis, men det är det att jag vet att han är kär i mig :) , så ja vill gärna va ihop med honom, men jag är rädd att om jag frågar honom så säjer han det det hela skolan, så blir jag utskarattad. :evil:

någon som har en ide hur jag ska fråga honom??

snälla hjälp mig, ag vill gärna ha honom!! :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Red_Fox2: Du kan antingen försöka chatta med 'de' tjejerna du vill vara vän med på internet. Det är lättare att ha samtal via Chatt än vad man kan ha i verklighet.

Final: Om du verkligen, verkligen tycker om honom så bör du fråga honom efter skolan. Föresten hur fick du reda på att han var kär i dig då?

Annars tycker jag du ska prova på. Försök kanske att börja tala lite smått med honom och så. Om du går i samma klass som honom är det väl ännu bättre. Fråga honom om hjälp? Kom på vad som helst. Gör spontana saker.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...