Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Rowyn: Hur det gick? :) Jovars gick det bra, men det går halvknaggligt ;p Jo... Jag förstår. Någon gång hamnar man i sitsen att man faller förälskad i den man viljat ha och kanske kommer ägna sitt liv tillsammans. Men det är om ett par 20 år det ju. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 En kompis i GBG har blivigt dumpad AV OCH HOS hennes kille. Han gick på typ droger och skit. Så hon rymde. Stackars henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeee Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 jag har inte blivit dumpad för jag har ingen flickvän och har alldrig haft jag e för feg för att fråga :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Jag kan ju inte hålla med dig om det Johan... Men du är nu under puberteten. Du kommer ju utvecklas. Mitt tips är att du försöker ignorera vad folk tycker om hur du ser ut och tyck istället om de som faktiskt inte bryr sig om utseendet utan mer om själva personen inom. ok ska försöka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Då har man varit på konfaläger, f*n där kan det hetta till! Jag var åsså på konfaläger förra helgen :P O där händer de grejor ;) HIHI ^^ Fast nu gillar jag en som jag känt sen jag var typ 4 dagar :P ;) Tror hon e intresserad av mig med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 vad e konfaläger?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Konfirmations läger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Har alldrig haft någon flickvän. :( Kanske för att jag är ful. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Ingen är ful, Jedi... Det är bara människor som inte tycker att den personen har något direkt tilltalande utseendet. Du skulle nog få en tjej om du är charmig och trevlig mot den och inte bryr dig om vad hon tycker. Det handlar mycket om att våga och att ta till sig mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Ingen är ful, Jedi... Det är bara människor som inte tycker att den personen har något direkt tilltalande utseendet. Du skulle nog få en tjej om du är charmig och trevlig mot den och inte bryr dig om vad hon tycker. Det handlar mycket om att våga och att ta till sig mod. Tack så mycket! Ska testa det där. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Va snäll, fast snäll på ett annat sätt än mot en polare. :P Om man blir för mycket polare, ja då sitter man fast helt enkelt. Typ omöjligt att bli ihop då. Men, typ beröm henne. Säg att hon har på sig en snygg tröja eller att hennes hår e fint. (Säg inte, Wow vilka tuttar även om det är det enda du tänker just då) Sen får du ju se om dina känslor blir besvarade på det sättet du vill eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Va snäll, fast snäll på ett annat sätt än mot en polare. :P Om man blir för mycket polare, ja då sitter man fast helt enkelt. Typ omöjligt att bli ihop då. Men, typ beröm henne. Säg att hon har på sig en snygg tröja eller att hennes hår e fint. (Säg inte, Wow vilka tuttar även om det är det enda du tänker just då) Sen får du ju se om dina känslor blir besvarade på det sättet du vill eller ej. Tack så mycket du med! Ska testa detta i skolan i morgon. Det finns nämligen en tjej där som jag är idiotkär i. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.