Gäst Johan3043 Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Rowyn du e en riktig romantiker :P Du ahr vell en tjej eller?? ag komemr alldrig få nån TRO MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 (redigerat) Bra sagt Skåningen! ^_^ Och lycka till med försöket, Jedi. Vad kul att en del var intresserade i ämnet och som faktiskt brydde sig om detta. Snart blir det väl att ta nästa steg... ^.^ Hahaha :lol: Tackar Johan & ja jag har en mycket fin fin flickvän. Alexandra heter ängeln och jag älskar henne. http://forum.fuska.se/style_images/1/folder_post_icons/icon12.gif Redigerat 20 September 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Thaha Jag gillar en :visslar: Nu ska man bara fixa mod o säga det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Har någon något tips om hur man fixar mod. Jag är ganska feg när det gäller sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Fråga lite kompisar om dom vet vem den gillar... Man blir mycket säkrare om man vet vem den andra personen gillar...Jag ska säga de ikväll till henne :) Hoppas de blir väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Jag har ett ganska bra läge just nu :) Min granne som åsså e min bästa kompis,är ett år yngre än mig, har en skiit snygg i sin klass som verkad intresserad av mig så jag ska försöka få kontakten med henne genom min polare :) Hoppas de går bra bara hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Fråga lite kompisar om dom vet vem den gillar... Man blir mycket säkrare om man vet vem den andra personen gillar...Jag ska säga de ikväll till henne :) Hoppas de blir väl Jag håller tummarna för dig! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Terese On My Mind, typ. :) Rowyn: Alexandra? Var det inte hon som blåste dig för ett ganska bra tag sen? Hon som var förlovad åt en i USA eller vad det var? Am I wrong? Damn =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 jag gillar en tjej :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 ja ja är bara 10 år så jag har ingen tjej jag va den populäraste killen i klassen som långhårig men sen rakade jag bort det och då... jaa gissa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 du ska aldrig ta dig "mod" att säga att du älskar någon, det är typ dumt i huvu att göra, då sabbar du dina chanser någonsin på den bruden, utan smöra dig fram som s*tan, typ säga att deras grejer som dom gör i skolan är snygga, och att dom har shyssta kläder, du vill inte att dom ska tro att du är bög/femenim så därför andvänder du lite "killaktiga" ord när du ger komplimanger, typ "f*n, shysst tröja du har på dig", eller "är din tröja ny? för det var skit snygg", och sen så sakta men säkert så ska det bli bätre, typ klassresor är nog där det riktiga genombrotet inträffar, iallafall när man är yngre och inte träffas på kvällarna på stan och sånt, sånt är jag iförsig bätre på att ge raggnings tips på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Terese On My Mind, typ. :) Rowyn: Alexandra? Var det inte hon som blåste dig för ett ganska bra tag sen? Hon som var förlovad åt en i USA eller vad det var? Am I wrong? Damn =( Aldrig ta till sig mod? Det finns många personer här som knappt talar till tjejer alls. Och visst... Du har rätt att man ska ta det lugnt i början. Komplimanger & trevliga ord till dem ökar ju även chanserna att tjejen/killen gillar en. Men varje människa är olik sig att agera på hur man ska göra. Men mod är inget man 'aldrig' ska ta tills sig då det gäller kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.