Dark Ifrit Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vad heter er skola och i vilken stad? Min skola heter Oxhamns skola i Jakobstad, Finland. OBS! Tro INTE att jag gillar skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Min skola heter Frykmansskolan och ligger i Sunne, Värmland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Min skola heter Näsetskolan och ligger i Göteborg,Västergötland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 (redigerat) Borttaget Redigerat 8 Juni 2004 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 hovåsskolan göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Stenhamre skolan ljusdal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vallbyskolan i Västerås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 tynneredsskolan i gbg(en riktig sk*tskola)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Min skola heter Näsetskolan och ligger i Göteborg,Västergötland. Göteborg ligger i Bohuslän, ljushuvud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vad heter er skola och i vilken stad? Min skola heter Oxhamns skola i Jakobstad, Finland. OBS! Tro INTE att jag gillar skolan! Skåreskolan Karlstad OBS! Tro INTE att jag gillar skolan! samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Nolered skolan i gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Min skola heter Näsetskolan och ligger i Göteborg,Västergötland. Göteborg ligger i Bohuslän, ljushuvud... Men en pytte liten del ja ljus huvve. Resten är i Väster Götland. Jag går i Enögla, Enköping Uppland. Men det är bara de här läsåret kvar sen ska jag byta till Waldorf skolan i Västerås, Västmanland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.