Gäst Xray Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Västerholmsskolan 1-6 , Sen Österholm 7-9 Sthlm, skärholmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Centralskolan i Kungsör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Kullingsberg Alingsås tycker den är sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 skäggetorps skolan i Linköping,Östergötland.......it sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Kunskapsskolan i fruängen i sthlm. äger där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Fröslundaskolan i Eskilstuna och den suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag hatar skolan men det kan va kul ibland. Och jag tycker att maten är päst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Min skola heter Näsetskolan och ligger i Göteborg,Västergötland. Göteborg ligger i Bohuslän, ljushuvud... Men en pytte liten del ja ljus huvve. Resten är i Väster Götland. Jag går i Enögla, Enköping Uppland. Men det är bara de här läsåret kvar sen ska jag byta till Waldorf skolan i Västerås, Västmanland. västra götland är INTE ett landskap, utan en geografisk benämning av den del av sverige som ligger i VÄSTRA götaland, södra sverige asså. västergötland däremot, är ett landskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag råka nudda mellanslag. Föresten så va det du som kom på Västra Götaland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 väsbyskolan i upplands väsby nära stockholm! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.