neXo Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Kan nån säga mig vilken pokemon som e bäst att välja från början på Pokemon Leaf green!!!! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Välj chamander! Det är bäst! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Välj chamander! Det är bäst! :cool: NEJ!!!!! bulbasaur är bäst för det är mest sten och vatten tränare i spelet!!!!! (stavfel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Fast jag vinner alltid med chamander. Så jag tycker chamander: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Jag gillar bulba, men jag tog chamander på grund av att jag ville ha suiqune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Charamander,klart,han är en bra nybörjar Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 ingen är "bäst"... Ingen har sagt det men men... Annars så blir det Chamander eller Bulba.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Spelar ingen roll lol!Det är den som man känner mest för! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 (redigerat) Squirtle eller Charmander... Helst Charmander :P Redigerat 16 September 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Ta C!! så klart att du ska ta C han e ju bäst som tredje stadiumet! och så är han snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 (redigerat) INGEN ÄR BÄST! Och om det var utseendet på pokemonen som räknades så skulle nog fler skita i att fånga pokemon, förutom dem "snygga".. Redigerat 18 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg