Sith Lord Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 För alla er som gillar Family Guy kan jag säga att det börjat igen! Det är halv 9 på Ztv.. Och kom nu inte med saker som "Simpson e bättre!!!" ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 NesseN: Film? Menar du avsnittet? I alla fall så slår ingen Peter & Stewie i programmet. Ett spädbarn som är sofistikerad och kan prata är något som är grymt bra. Och pappan är något åt det dummare hållet och är värre än ett spädbarn(Normalt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Det är så typiskt att "familjens ledare" ska vara den mest korkade i hela serien :) Och så är babyn rolig när han tror att han är så listig och försöker sig på den ena och andra trick/knep. Nuförtiden är ju hunden inte med så mycket? Tycker jag i alla fall, men å andra sidan så är jag inte en trogen Family Guy-f*n. Är mera åt Simpsons- och Futuramahållet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xlayer Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 fjärde säsongen är lätt den bästa men filmen Stewie Griffin The Untold Story är också jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Underbar film det där :lol: Vilken är eran favoritkaraktär i serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Peter (h) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.