Hoppa till innehåll

Celebi


Potter_diggaren
 Dela

Rekommendera inlägg

Låste den andra tråden, flyttar den här till rätt forum.

Hm... pokemon gold... måste vara Game Boy forumet (Game Boy + GBC).

 

Förlåt att det blev 2 i samma, men det var inte mitt fel! det blev skickat till fel forum helt enkelt! :( :angry: Skulle sedan rätta till det men då blev det också fel! PS! Coojo, har läst reglerna, inte mitt fel att det blir postat till fel forum! DS! Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur fick du dina celebis till och börja med

 

det var något år sedan, när de linkade över Celebis gratis till alla som ville ha, i leksaksaffärer och så. Sedan kopierade jag den...kan någon svara? det var 9 dagar sedan jag skrev det här svaret! :( :angry:

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Skulle börja om på mitt Gold, jag spelade i några minuter och sparade. Då upptäckte jag att jag hade raderat mina Celebis på level 98 :( Så jag undrar...finns det nåt sätt att få en ny celebi på Gold eller Silver? :meddum:    (förutom GameShark)

 

du kan få det med actoin replay hehehehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle börja om på mitt Gold, jag spelade i några minuter och sparade. Då upptäckte jag att jag hade raderat mina Celebis på level 98 :( Så jag undrar...finns det nåt sätt att få en ny celebi på Gold eller Silver? :meddum:    (förutom GameShark)

 

inte för att jag vet vad det är :blink: , men förutom det med (ändring)kan någon svara eller? det var typ 20 dagar sen jag skrev det här!!!!! :angry:

Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Tomatketchup

Spara du framför datorn och sen kopierade den?Då är jag ledsen,men din Celibi har haft sina tofflor för sista gången och gått och dött.*bokar begravning*

 

Snatta en Celebi(t.ex din nära kompis som haft snuva i exakt 6 dar,13 timmar,9 minuter och 5 sekunder).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Skulle börja om på mitt Gold, jag spelade i några minuter och sparade. Då upptäckte jag att jag hade raderat mina Celebis på level 98 :( Så jag undrar...finns det nåt sätt att få en ny celebi på Gold eller Silver? :meddum:    (förutom GameShark)

 

de ända jag vet är att man ska gå till den dära hund kojjan i skogen o göra nåt (tror bara de funkar på japanska versionen) :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...