Hoppa till innehåll

Celebi!

Rekommendera inlägg

Finns det något sätt att få Celebi på Guld eller Silver? Råkade radera mina... :( PS Sorry igen att jag har postat liknande inlägg tidigare, men det blev fel...DS

Jag tror att det finns nat Paracect kan ha.Legger du det i the srine i en skog ,kommer Celebi.50% seker att det gar. :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört om man fångar alla pokemon i bokstavs-orning på pokemon Guld/Silver så får man välja mellan två pokebollar den ena är Mew och den andra är Celebi,men jag vet ej om det är sant!Annars så KANSKE man kan få Celebi om man fångar alla pokemon som finns!(förutom Cilebi)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört om man fångar alla pokemon i bokstavs-orning på pokemon Guld/Silver så får man välja mellan två pokebollar den ena är Mew och den andra är Celebi,men jag vet ej om det är sant!Annars så KANSKE man kan få Celebi om man fångar alla pokemon som finns!(förutom Cilebi)

tack, båda två! ska försöka alla sätt :) ...något kanske funkar...gör det inte det får jag skylla mig själv :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det går bara att fånga celebi på crystal för där ska man fånga alla unows i bokstavs ordning! B)

jaja... :( får väl skylla mig själv...har inte spelat det på länge så jag glömde bort att mina Celebis var på det spelet :meddum: kan ju försöka fixa Crystal, men det blir ju lite onödigt bara för en pokémon... Redigerat av mj070
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...