Gaara of the Desert Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 HA!!Det e dags att naruto fanen frodas!Välkommen till den blivande naruto kllubb tråden!!!Vilka vill va me???? De kostar 10 poäng!!! fast om ni svarar rätt på dessa frågor så blir det gratis!!! nå: 1.Vem e Narutos lärare?? 2.Var och när får sasuke sharingan? 3.Vad är Narutos främsta teknik? 4.Vilket Rykte har Momochi Zabusa?? 5.Vad är så specielt med och vem är Zabusas lärling? 6.Vilka rekniker har vi hitils sett som påverkar ögonen? Det va allt! Lycka till med frågorna!Ps: Medela Mig personlingen angående svaren! Lycka till än en gång! *I never take back my words! Thats my way of the ninja!!* :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 En sak till!! frågor kommer upp lite då och då!!! Vi samlar just nu ihop till ett grupp forum därför behöver jag era bidrag för att detta ska bli den kolaste klubben angående mang/Anime' på fuska.se!!!YAY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Handlar detta bara om Animén? För Mangan och Animén är en hel del olika varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Nej! Självklart både Manga och Anime'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Najs... ^.^ Så är man med eller inte? Har ju skickat svaren till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag har bara kollat till avsnitt 10. Borde jag kunna frågorna då? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Naruto äger !! :D det nya avsnittet 153 äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Hur många avsnitt finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Naruto äger !! :D """det nya avsnittet 153 äger :D """ Om du kan läsa ovan så ser du nog 8-] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Nyligen har det kommit, som det verkar, 153 avsnitt. Själv föredrar man mangan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.