Gäst 0011 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vad är mr game and watch??Jag vet att man typ går runt och räddar får från vargar och sånt men hur ser den ut?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Det heter Game & Watch och ser ut så här http://images.google.se/images?q=tbn:7J7JL0WZ3TUC:homepages.ihug.co.nz/~pinwhiz/lionlog.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 det här är kopierad ifrån en hemsida Den klassiska Game & Watch-serien blev Nintendos definitiva genombrott i spelbranschen. Game & Watch skapades av Gumpei Yokoi och kännetecknas av det kompakta formatet, LCD-skärmen, den inbyggda klockan och framförallt den enkla men gedigna spelkänslan. Game & Watch var under 1980-talet lika självklart på resan som Game Boy är idag och Nintendo gav ut ca 60 spel i olika format och färger. Några av de mest kända Game & Watch-spelen är Ball, Parachute, Popeye, Fire, Donkey Kong och Donkey Kong Jr. Nya Game & Watch-spel går inte längre att köpa, men i vårt arkiv hittar du en lista över spelserien som för många av dagens äldre spelare innebar början till ett stort intresse. De klassiska spelen har också blivit föremål för ett stort samlarintresse! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vad är mr game and watch??Jag vet att man typ går runt och räddar får från vargar och sånt men hur ser den ut?? Mr Game & Watch? Vad har du fått det ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vad är mr game and watch??Jag vet att man typ går runt och räddar får från vargar och sånt men hur ser den ut?? Mr Game & Watch? Vad har du fått det ifrån? han menar game & watch, fast jag tror att han har spelat ssbm, för där finns det en kille som heter M.R game & watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Det är gubben i Game & Watch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Ehmm. G & W är inte ett spel. Det är flera spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Ehmm Det finns som traditionella spelen. Det är bara MR. G&W med på. Mario, DK och det finns också andra på den med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vadå för gubbar pratar du om! Det finns i alla fall mer nintendo gubbar till det än dom du sa eller vad menar du egentligen? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Fire, Ball, Jugde där är MR. G&W med på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 den första spelet som kom var mr.gameand watch till nintendo o mr.game and watch har också gjort en konsol som heter det fast den är ute hade det där konsolen har den men man måste ha andra batterier men dem säljer längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det finns ungefär 60-70 Game and Watch spel.det finns Oil Panic,det är det ända jag kommer ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg