Gäst Tobbis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 har eran skola bra met??? min har asbra käk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 den mat vi har i skolan är inte så bra fast ibland så är den det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Bara ibland =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Inte i min skola utom typ 1 gång i veckan när det är typ soppa då äter man men annars äter jag alltid hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Vi har ganska bra mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 I min skola får vi mat från en catering firma... det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Äter aldrig i skolan... cyklar alltid hem på rasterna och käkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 vårt plugg har skitgod mat =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag har inte ätit i skolan på en vecka, maten suger i våran skola!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 ibland bra, ibland dålig. men vi har ett café i skolan, så vi kan köpa smörgåsar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Mmmm mat... Skol maööh nu kom jag ihåg broccoli gratängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 ska jag vara riktigt ärlig så är det bara en maträtti vår skola som är god,Kyckling, allt annat är för flottigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.