Gäst Johan3043 Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Hejsan jag undrar hur man gör avatarer till de photoshop som står.... Liksom kan nån berätta i detalj :( För liksom den avataren jag har nu ni ser bakgrunden det e nästan heltsvart bara lite lila på den.... Hur gör man sonan här som denna??(bilden so m är lengst ner! Liksom sen så hurman sätter in en bild liksom så den inet se rutklipt ut <_< Och hur man sätter dit en ram jag vet inet hur man sätter dit en ram :( Så snälla säg hur man gör!! Då blir jag jätte glad! KOMIHÅG!! DET SKA VA DEN SVENSKA VERSIONEN!! :D Om nån komemr med ett svar så ger jag den ett pris! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 du kan prova med trollstaven, är bakgrunden till det du ska lägga in enrfärgad funkar det bra. markera med trollstaven på det du vill ta bort och tryck delete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 (redigerat) ehh jag mena allt ur man gör till början till slut! Redigerat 11 September 2005 av Johan3043 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 aha, du menade bakgrunden jag brushade åt dig... kolla www.avatar-cre8tors.t k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Jag mena agtt man skulle säga det här lite enklare liksom vad allt betyder för jag e ej bra på Engelska :P Man ska säga exakt hur man gör en avatar här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 forumet jag länkade till är på svenska bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 mm jag tittade :P Men jag hitta ej där man fick svar! Så skriv svaret här! snälla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 (redigerat) jaja, jag gör väl en komplett guide bara för att alla frågar hela tiden. länk: Hur man gör en avatar den visar hur du gör en avatar med en enkel bakgrund. oftast gör du likadant, förutom att du byter bakgrund, när du gör någon annan avatar. här är adressen som det står om i guiden, om du inte orkar skriva in den själv. http://photoshoptips.devello.se/default.as...ps&Sida=extract jag har engelskt photoshop. liten ordlista. de ord jag är osäker på står inom frågetecken. Render = ?Återgivning? Clouds = Moln Texture = ?Mönster? Stained glass = ? Blur = Oskärpa Radial blur = Radial oskärpa Colorize = Färga Blending options = Blandningsalternativ säg till om något inte stämmer, kommer inte ihåg adressen till photoshopordlistan. Redigerat 13 September 2005 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Men liksom titta påd en man ser ej vad det står ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 det beror på att din webbläsare har förminskat guiden. leta efter ett förstoringsglas eller en stäck-ut-bild grejj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Men hur gör man sonan här Bakgrunder?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 brushar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg