coolsamus Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 har ni inte hjort nå bus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Vi har inte gjort nåt specielt bus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 min kompis gjorde en sak utanför bamba när vi gick i sexan.han hade typ en stor planka o en tennisboll i händerna.o så skulle han skjuta tennis bollen på en annan av mina kopisar så träffade han fel så han träffade en sträng lärare som gick förbi.o då sa läraren,se dig för nästa gång unge man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 HaHa,Gollum!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Vår rektor sa attt vi inte fick leka herre på täppan på stora iskullen utan hjälm och då börja en i vår klass(han sitter i elevråds precidiet) och nästan alla i 4:AN skrika "Ut me rektorn och in me Nalle-Phu" och "Buuuuuuuu". Ojoj det var inte kul att höra magistern skrika åt honom och jag satt brevid honom ajaj i mina öron. otroligt! i min klas hadde vi samma ramsa! fast den gick så här "ut me nicke in me nalle puh!" å "nalle puh" var vår andra lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag åker vanlig buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vadå vanlig buss det är skolbus hyss i skolan hallå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 vanlig buss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 hallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllå!!!!!,det hanlar om bus aså hyss och sånt få in det......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jobbiga ni är skolBUS. BUS=HYSS fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 inte så stor grej men jag gick hem ifrån skolan Jag går hem efter skolan varje dag! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 fatta någån gång. men i dag så spran vi igenom matlaget flera gånger så då när vi var på hk så såg vi snuten där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.