Hoppa till innehåll

skolbus


monkeyisland
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej jag kan berätta något i dag som hände.

 

Min Eng och Svenska lärare gick ut med någon och hade glömt nycklarna till klassrummet och vi var ju kvar i klassrummet och så låste en kille dörren sen så ville hon komma in klassrummet och bankade och skrek efter typ 20 min så släppte vi in henne och då grät hon och skrek jag ska ringa era föräldrar och så när lektionen var slut så när man kom hem så ringde telefonen och jag hade inte lust att svara förns mamma kom hem så man kunde berätta vad som hade hänt , men hon har inte ringt igen än så det blir väl senare i kväll jag tycker det var rätt åt henne igentligen för hon får ju skylla sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag bryckar snå socker bitar från personal rummet. och i dag så satte vi oss i ett bord ochså kom ett syk (han är skit iriterande) och satte han sig i vårat bord så då flytta vi där ifrån och då kom han i gen då flytta vi oss igen då börga han grina(fjant).och senare i maten så håll min kopis på med en dåka som var i mat salen och då blev läraren sur och satte sig med han och då sa han vad har du gort i dag. och en annan lärare sa äfter det det är ju konst och att allt är konst do slok han sig på röve* och sa är det kånst och sen så peka han sig på k*k*n och sa om det var konst så efter det jick han runt i skolan och fråga om dom ville se hans konstverk och då slogan sig på röve* och visa den(med bycksorna på)det var en skojig dag.en gång sprang vi med hand dukar i gympa salen (nakna med handdukar)vid tjejerna och en visa röven åt dom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...