Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
detta hände förra året men ialafall

på gympan när vi skulle duscha så va de en som gick ut med en handuk naken så kom rektorn å sa vad är det här för en liten strippare

Får värkligen rektorn säga så? :?

Skrivet
detta hände förra året men ialafall

på gympan när vi skulle duscha så va de en som gick ut med en handuk naken så kom rektorn å sa vad är det här för en liten strippare

Får värkligen rektorn säga så? :?

Tror jag inte men jag tror han skojade...

Skrivet

Jag och en kompis fixade 4 stora högtalare i lärarummet, full volym... sen hade vi fixat en opera skiva å lade på den på rasten... gissa om lärarna hoppade till... sen när rasten var slut så ropade lärarn vår å frågade ifall de var nån av oss... vi sade inte ett skit till hon... hon stod å skrek hela timmen så vi slapp finska timmen...

Skrivet

Vår rektor sa attt vi inte fick leka herre på täppan på stora iskullen utan hjälm och då börja en i vår klass(han sitter i elevråds precidiet) och nästan alla i 4:AN skrika "Ut me rektorn och in me Nalle-Phu" och "Buuuuuuuu". Ojoj det var inte kul att höra magistern skrika åt honom och jag satt brevid honom ajaj i mina öron.

Skrivet

hehe roliga bus. En i våran skola har startat SKOGSBRAND (hahahahha :mrgreen: ), tänt ELD på TVÅ BÅTAR med nödraket (får ingen luft hahahah :mrgreen: ) och tänt eld på en lärares BIL hahahahahhahahaha :mrgreen:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...