DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 detta hände förra året men ialafall på gympan när vi skulle duscha så va de en som gick ut med en handuk naken så kom rektorn å sa vad är det här för en liten strippare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 detta hände förra året men ialafall på gympan när vi skulle duscha så va de en som gick ut med en handuk naken så kom rektorn å sa vad är det här för en liten strippare Får värkligen rektorn säga så? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 detta hände förra året men ialafall på gympan när vi skulle duscha så va de en som gick ut med en handuk naken så kom rektorn å sa vad är det här för en liten strippare Får värkligen rektorn säga så? :? Tror jag inte men jag tror han skojade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 nja tror han skoja de lät så ialafal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag och en kompis fixade 4 stora högtalare i lärarummet, full volym... sen hade vi fixat en opera skiva å lade på den på rasten... gissa om lärarna hoppade till... sen när rasten var slut så ropade lärarn vår å frågade ifall de var nån av oss... vi sade inte ett skit till hon... hon stod å skrek hela timmen så vi slapp finska timmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vår rektor sa attt vi inte fick leka herre på täppan på stora iskullen utan hjälm och då börja en i vår klass(han sitter i elevråds precidiet) och nästan alla i 4:AN skrika "Ut me rektorn och in me Nalle-Phu" och "Buuuuuuuu". Ojoj det var inte kul att höra magistern skrika åt honom och jag satt brevid honom ajaj i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hehe roliga bus. En i våran skola har startat SKOGSBRAND (hahahahha :mrgreen: ), tänt ELD på TVÅ BÅTAR med nödraket (får ingen luft hahahah :mrgreen: ) och tänt eld på en lärares BIL hahahahahhahahaha :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Har han verkligen gjort det monkeyisland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ja, alla kallar honom pyromanen men det e ju ganska taskigt eller hur. Några andra i Sexan ska få betala 1000 spänn för kuddar å sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jaa.ganska taskigt! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 kalla mig Andreas i stället :). Jag å några kompisar krossade en ruta hos en Begravnings Byrå en gång men det var bara en kille som fick betala allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.