Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Sebastian tycker jag ser ut som en mager Martin Stenmark. I alla fall så hejar jag på de som gör sitt bästa... Dock inte på Cindy, riktig bitchig av sig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 men nu när veckofinalerna börjar tycker jag inte Idol är lika kul längre. vet inte varför men så är det enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 15 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Jag vet varför jag inte tkr vecko finalerna är lika roliga ! För nu gör ingen bort sig längre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Om de igentligen bara kunde fixa till sig ett program som faktiskt var seriöst och inte så nedtrackande som Idol skulle det vara perfekt. Tittade på programmet "So You Think You Can Dance" på femman och tyckte det var ganska tråkigt men mycket seriöst dock. Lite intriger vilket var tråkigt och för många fåniga personer med i själva spelet. Om Idol skulle kunna bli som det, skulle det bli mitt favoritprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 sj hejar man ju på jonah lr vad han heter och ja cindy e bitchig och james gamba aeger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 :blink: Meeh när e de nu ? De bytas ju tider hela tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.