pollenallergi Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 hej alla som går i skolan, lr inte gör de va tycker ni om skoluniform? borde man ha de i sverige? (rätta mej om ja har fel....finns de i sverige?) varför ska man ha/inte ha? ja tycker iaf att man inte ska ha de, för kläderna visar lite om ens egna personlighet...men de vore ju ändå bra för dom som kanske var mobbade lr utstöta...för dom kanske inte skulle vara mobbade eller liknande då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag går i skolan och jag skulle inte vilja ha skoluniform för att man har kläder man vill ha på sig och inte nå slips och skit så man stryps :P. Visst för en del personer typ som blir retade för sina kläder så är det väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Ut med uniformen och in me nalle pu och in me nalle pu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 UNIDFORM SKA DET VARA!!!!!! man känner sig typ. rik och från en uppfostrad familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag tycker att man inte ska ha det för att då får man ha vilka kläder man vill fast det skulle vara bra ned det fär att då vet man vilka kläder man ska ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 mna ska lätt inte ha skoluniform man ska ha egna coola :mrgreen: kläder men dt e som e bra med det är att man inte ka mobba andra för deras kläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag tycker inte det för det är så jobbigt att sätta på sig alla dom där kläderna så jag vill nog inte det! :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag tycker inte man ska skoluniform! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 skoluniform vore bra, det är coolt med enighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 UNIDFORM SKA DET VARA!!!!!! man känner sig typ. rik och från en uppfostrad familj SKOLUNIFORM ÅT FOLKET 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ¨jag vill inte ha det för jag tykker det är töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 samma här tobbis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.