Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Inte i min.Och jag vill inte ha heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag tycker inte man ska skoluniformer för man borde få ha vad man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Vi får ha vad vi vill iaf! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Min skola har inte heller skol.un. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Vad gör skoluniformena för nytta mer än att dom kostar skolan en massa onödiga pengar som dom kan lägga på annat. E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vad gör skoluniformena för nytta mer än att dom kostar skolan en massa onödiga pengar som dom kan lägga på annat. E Håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Men vadå finns det någon skola i hela Sverige som kräver skoluniform? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vad gör skoluniformena för nytta mer än att dom kostar skolan en massa onödiga pengar som dom kan lägga på annat. E Det gör ingen nytta tror jag!Men lärarna har väl dålig syn så alla barn måste ha samma kläder så inte lärarna tar fel person :P P.S Vi har inte heller uniformer i vår skola D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vad gör skoluniformena för nytta mer än att dom kostar skolan en massa onödiga pengar som dom kan lägga på annat. E Där håller jag med dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 vi har iaf inte skoluniformer som tur är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Om man ahr det e skolan rik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag skulle inte vilja ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.