xylo Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 vilka bug kan ni? Det skulle vara roligt att få höra några man kan testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 caterpie metapod butterfree weedle kakuna beedrill schyter pinsir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Menar du "kryp" eller Buggningar??? Buggs är ett bug i spelet som man ibland kan utnyttja, som t.ex MissingNo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 22 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Förlåt, jag menar buggningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 vad ska vi skriva jag fattar inget?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 kopiera föremål. lägg ett föremål (ex master ball eller rare candy) på plats 6 i bagen. flyg till vermilion city och prata me guggen som visar dig hur man fångar en pokemon. sen flyger du till cinnabar island och surfar på den högra kanten. då ska det komma en bugg som heter misggno. döda han(ALDRIG FÅNGA. DET FÖRSTÖR SPELET). voalla. du har nu 113 ex master balls på plats 6!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jag har fångat missingo, det hände inget förrän jag tog ut han i strid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 ja. spelet blir konstigt och i få fall måste man starta om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 http://forum.fuska.se/Sou_Foungar_Ni_Mew_I...oed-t42132.html Finfin bug som fungerar finfint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Glitch City finns ju också.Den galna staden där de möblerar.Väldigt mycket om ni frågar mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 tack allihoppa nu ska setta på mitt game boy och testa dom :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 ''Glitch city'' är lite konstig. går man vanligt så ser man nåt och pausar man så ser man nå annan del eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg