cola Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag har en Trådlös Nätverks Motagare på mitt rum till min dator, kan jag surfa i mitt rum då? ps, själva routern e i källaren ja det kann du för om signalen når till din dator når den även till ditt psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 bara som en liten notis har jag 1.5 och har webbläsare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Du behöver en trådlös router för att spela det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronny Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag surfar skit mkt på Min psp de ända man behöver göra är att först göra en connection sen fylla i allt Ip Adress å några anndra nummer sen e de typ bara å connecta om man har krypterat sitt nätverk som dom flästa har så måste du skriva in din Wep key annars går de inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 man måste ha trådlöst internet -.- fatta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ja om man vill vara fräck, så kan man ju sätta sig utanför grannens fönster ;) min skola har ingen wep key men det går inte att kopla upp sej endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ja om man vill vara fräck, så kan man ju sätta sig utanför grannens fönster ;) Ja, så är det för mig också. Jag gör en ny connection men sen går det ändå inte att surfa fastän det stog "no security" när man skannar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 jag har en trådlös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 har inte trådlösa grejor ännu, men datorn använder ett så kallat "Radio-modem" och min PSP kan hitta anslutningskällan men inte ansluta till den.. nån som vet om det kanske går? :huh: annars får man väl skaffa trådlöst iallafall.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 hur som helst kan man ju inte titta på flash filmer och så (vad jag upptäckt) på psp... hoppas det kommer en ny uppdatering med sånt snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 man kan åka igenom stan och söka efter trådlösa. man hittar endel olåsta kan jag lova så det bara är att börja surfa ! men som sagt olagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg