Adio Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 på vilka hemsidor finns det coola brushes. jag har varit inne på deviantart.com....men där hittar jag inget var finns dom? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 (redigerat) hittar du inga på deviantart hittar du inga någonannastans heller. det finns ju tusentals brushpacks på deviant, någfon borde väl duga! bash och orson rekommenderas. edit: fast det var väldigt svårt att hitta brush avdelningen! Redigerat 15 September 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) jag hittade inga bra brushes men jag googlade då efter Jashins Brushpack och Orson brushpack och fick av bj och x0t och Mezox deras brushpack.. men sen hittade jag massor med fina brushpack genom att trycka bara på ett namn och kolla om han/hon har nå brushpack eller nått annat för ps om inte trycker jag på en av hennes/hans vänner eller dom som kommenterat tillslut hittar man massor! :) Edit, aight?: det med att trycka på namnen är på deavant art eller hur det stavas.. men om du googlar efter orsons brushpack så kommer det en länk till deavant art (fel stavning jag vet...) men gå in där och tryck på hans andra brushpack och sånt sen tror jag jashin har skrivit en kommentar så tryck på hennes namn ta hennes brushpack och tryck på ett annat namn osv osv Redigerat 14 September 2005 av Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.