Cami_girl Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Om man tex. skaffar daschshund and friends, men vill ha king charles spanieln som finns i chihuahua and friends, kan man då få den på något sätt?? (UTAN att trada med en kompis?) Tacksam om du bara svarar om du verkligen vet. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 nej, då är det nog inte möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 14 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 nej, då är det nog inte möjligt jag läste nyss att man kunde låsa upp den B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 va!?! vart läste du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 14 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 vänta..ska kolal upp det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cami_girl Skrivet 14 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 här e till daschshund and friends: http://www.fuska.se/nintendo_ds_fusk/ninte...lfusk-6255.html här e till lab och friends: http://www.fuska.se/nintendo_ds_fusk/ninte...lfusk-6257.html kan ej till chihuahua. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Man kan få alla hundar på de tre versionerna!! plus Dalmatin och Jack Russel Terrier!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Man kan få alla hundar på de tre versionerna!! plus Dalmatin och Jack Russel Terrier!! kan man... det visste inte jag... men iaf villket ska ni köpa chiwawa and friends lr lab and friends eller dashhound (lr något) and friends Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Jag har redan Dachshund and friends :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Skulle inte Nintendogs™ släppas den 7 oktober? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Jo! men jag har ett från USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg