Hoppa till innehåll

Crystal

Pungis

Rekommendera inlägg

Hej, jag behöver lite hjälp. Jag har fått fåra nålar av de fyra första Gymen, vilket e den femte gymet?

Hur kan jag få tag på Fly? behöver den för att flyga runt till ön som jag kan inte komma till utan den, eller hur får man att man kan åka på vatten med en vattenpokemon?

Och så finns det en fråga till jag har glömt namn på staden men den ligger nordöst på kartan, jag vill kommer förbi en kille men han säger att jag e ny i stan och frågar om ja vill köpa bär elle vad det e av honom för 300 spänn, hur kommer jag förbi honom?

Tackar för snabba svar! :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag behöver lite hjälp. Jag har fått fåra nålar av de fyra första Gymen, vilket e den femte gymet?

Hur kan jag få tag på Fly? behöver den för att flyga runt till ön som jag kan inte komma till utan den, eller hur får man att man kan åka på vatten med en vattenpokemon?

Och så finns det en fråga till jag har glömt namn på staden men den ligger nordöst på kartan, jag vill kommer förbi en kille men han säger att jag e ny i stan och frågar om ja vill köpa bär elle vad det e av honom för 300 spänn, hur kommer jag förbi honom?

Tackar för snabba svar! :student:

det femte gymmet är i Cianwood city, en liten ö, och där får du också fly när du besegrat gymledaren. Surf får du i ett litet hus i Ecruteak city, där dansarna finns, du kan inte komma ut ur Mahogny town förrän du klarat gymledaren, innan du har gjort det försöker den där killen sälja rage candy bar till dig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sista staden heter Blackthorn City och för att komma dit ska du ha klarat problemet på Radio Tower. Du går ifrån Mahogany Town, där killen som stoppade dig hela tiden är/var och går igenom Ice Cave. När du är ute ur Ice Cave är du framme.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis när jag började fira allt så kom ett till problem :huh:

Klarat alla gym och allt men när jag ska te nästa världe och måste gå genom den tuneln med vattenfallet vet jag inte vad jag ska göra :angry:

Måste man ha något speciellt för att komma upp för vattenfallet, någon ny attack eller nåt?

Tackar för så snabba svar som möjligt :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...