Gäst Thimpey Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Hej Cs Fans... Jag skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta. Jag har inte bytt eller rört något med mina scopes i Spirites folder. Jag har bara lagt in en ny "huds" och "skins" utom scopes. Men nu när jag spelar ser mitt scope ut så här: Någon som vet felet? Tack för hjälpen. -Th3~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Prövat o installerat om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 det är skinnen som gör det tror mig ta bort skinnet och det är inte så längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Thimpey Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Jag har provat bytt ut alla mina spirites mot dom gamla. Men det funkade inte :( Jag vill helst inte installera om Cs, det är för jobbigt ;) -Th3~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Thimpey Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Jag har provat installera om Steam (om det felet skulle vara) men det var det inte, nu är det bara till och installera Counter-Strike som jag inte vill göra, annars får jag behålla skit siktet :((((( -Th3~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 gå in på options och kolla crossairs, annars tyckte jag att det inte va något fel på det där siktet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Thimpey Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 På options har jag: "Crosshair Small" och "Red". Jag har provat att verkställa det igen. Men inget händer. Jag vill ha med en röd prick i mitten, mycket snyggare ^^ :( Annars får jag väl ominstallera Counter-Strike om det är så farligt =/ -Th3~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Latmask, som inte orkar installera om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Thimpey Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Latmask, som inte orkar installera om Nej inte precis. Jag vill ha hjälp med detta nu. Inte installera om och förlora alla mina demos, maps, models, sounds och allt. Det tar 100 år att sitta och dra ut skiten till skrivbordet och sedan installera om och sedan lägga in dem igen. - OnÖdigT - -Th3~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HighTechTibia Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Latmask, som inte orkar installera om alltså !!! du behöver bara skaffa en backup sen ta hela csstrike foldern sen klart !!! så jäkla lat man kan va! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 (redigerat) Tyvärr . så ska han inte behöva göra detta . skriv "cl_crosshair 1" i consolen Redigerat 14 Oktober 2005 av #¹ aVa-MaKeR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg