cp-forum Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Ja va ute och me MIN motorsykel och såg en apa likn ande greej. Ja tog upp min digel och schöt mot han. Men han jorde matrix grejer och dukade!! Ja ble jäte arg på honom och tog up min ak och mossade mot honom!! Ja träfade han i benet och han halltade jäte myke!! :cool: Ja som ni ser på mina smajlisar så ble jag glaadd!!! Ok tillbax till emnet!! Han halltade jäte myke och ja jick fram te han o schöt han med min digel :evil: rakt i huvett!!! De kom jäte myke blodd!! Ska försöka hita min bild ja tog!!! :medieval: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 jag tror inte på det där för när man ser när du är registrerad så tror man att du bara vill ha fm <_< men du kan ju skicka bilden till mig via pm om denna tråden blir låst om du vill att nån ska tro på dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Tråd låses då den anses mkt onödig ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg