Bob_Marley Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag har laddat ner pod bot men botarna står stila vart laddar man ner pod bot? och du de va nån som hade samma problem som du här i fourumet kolla på alla där det står om botar så står de nångonstans hur man fick dom o röra sej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Men ffs! kan ingen berätta hur man får botar på cs 1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Nej mohahahah :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 funkar inte för mig iallafall det står bara att kommandot inte finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muchibuchi Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 guide Zbot guide z-bottar är lugnt den bästa botten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 http://www.zbot.biff-brothers.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blommljus Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 koden är bot_add_t för terrorister bot_add_ct för counter terrorister Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 jag har pod botar på skivan till mitt 1.6 som jag fick av en kompis men vi kommer inte på nått sätt å adda botarna å skiva e skrivtskyddad så jag kan inte lägga in boatna jag har fixat å de funkar isnte när man skriver in i konsollen me varken add bot,add_bot,add_bot_t/ct inte heller med add bot t/ct kan någon hjälpa mig plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg