Link_Cable Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag vill veta allt om regi-trio! vart är regice, registeel och regirock´s grottor, hur gör man för att klara mysterierna som är i grottorna hur fixar man så att öpningara öppnas, har hört att man ska aktivera nåt... och vad ska man med relicanth och wailord till? (har båda två och har kommit till sootopolis men inte klarat gymmet och inte änns släppt ut groudon... (vill vänta med det) kan jag fixa nån av dem?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 kom tillbaka när du har klarat pokemon ligan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 nej, jag vet att jag kan fånga dom innan det! för nu har jag släppt lös dom! (när man ska dyka o andvända dig på ett ställe o ha relicanth o wailord mm) så nu är jag på väg mot regice... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Bra!link kable! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 nu har jag regice! MOOOT REGIROCK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Han är längst när i öknen.om man går till höger om fortreedär det regnar.där någonstans finns hans grotta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag har fångat regice registeel o regirock nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vart möte du relicanth jag kan inte möta han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 man möter relicath där man möter chichu och clampearl under vattnet när man gör dive... (i gräsen där (i vilket utav de gräsen som helst...)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Måste man utvekla han.Isåfall vilken level? Har han men kan inte komma in i gråttorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 relicath kan inte utveklas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst xeno Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 hur många bollar gick det åt för er att fånga honom?för mig tog det (sammanlagt,med alla regi,)nära på 55 stycken.....men jag tåg alla i en Timer Ball:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg