Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 9/30, det var nåt nytt. Så med det menar du att den får 4/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander123 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 :rolleyes: Hej! Hur får man game maker :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) N00B! :meddum: Läs hela inlägget innan du svarar! WWW.GAMEMAKER.NL!!!!!!!!!!! Redigerat 4 Oktober 2005 av Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Ganska bra Mazespel eller vad de nu kallas. Fast en sak bara: när jag kommer till 2:a bossen så är det helt tomt i rummet. En sak till också: Varför går det att spara både med F5 och S? Fast det är ju ganska bra igentligen, ifall man skulle skriva över den ena. Här kommer en bedömning: Grafik: 3/10 - Väggarna var häftiga, men resten var faktiskt ganska dåligt. Ett tips: ändra de farla eldarna till de som sitter vid målet. Lite mer animerade bilder suller också vara bra. Ljud: §/10 - Hade inte på ljudet. Spelglädje: 4/10 - Ett rätt så roligt spel. Spelhållbarhet: 2/10 - Skulle hålla längre med fler rum. Det var väl allt. Totalt: 9/30 Jag kanske var lite elak... är inte klart än och en del av grafiken ska bytas ut, spelet är klart fram tills innan boss 2, det kommar att finnas 30 levels och 3 bossar. mynt, eldar hamburgare och diamanter ska bytas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Spelare, bakgrund och bossar också hoppas jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 det får vi se. jätteproffsiga spel du hade på hemsidan mega :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Haha, jätteroligt.... <_< Mina skulle kunna få ett pris om man jämför med dina :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) hehe så gulligt man blev sur :lol: . jag menar inte att du inte kan göra spel, ditt i 3d är bra t.ex. men Toss bush är inte snyggt enligt mig och går inte ut på så mycket, och det andra som fanns funkade inte för mig. lägg upp ditt 3d spel istället! eller förbättra dem, de är tekniskt bra gjorda men fula. kan inte du lägga upp ditt nånannanstans Goron_ funkar inte för mig, säger att använaren är inaktiv eller avstängd... Redigerat 4 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Toss Bush gjorde jag på 5 minuter, den gillade inte jag heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Vad tyckte ni om låten i mitt spel? Det är nästan ingen som har hört den. Snälla kommentera låten! Hur kommer man in på din hemsida Mega-99? Eller rättare sagt vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Låter var rätt grym faktist, nej ba skoja, har inte testat det än (ska snart) Min hemsida hittar du här: http://www.telluxportal.co.nr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Kom ihåg att det bara är ett test... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.