Hoppa till innehåll

Game Maker


Goron_

Rekommendera inlägg

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ganska bra Mazespel eller vad de nu kallas. Fast en sak bara: när jag kommer till 2:a bossen så är det helt tomt i rummet. En sak till också: Varför går det att spara både med F5 och S? Fast det är ju ganska bra igentligen, ifall man skulle skriva över den ena.

 

Här kommer en bedömning:

 

Grafik: 3/10 - Väggarna var häftiga, men resten var faktiskt ganska dåligt. Ett tips: ändra de farla eldarna till de som sitter vid målet. Lite mer animerade bilder suller också vara bra.

 

Ljud: §/10 - Hade inte på ljudet.

 

Spelglädje: 4/10 - Ett rätt så roligt spel.

 

Spelhållbarhet: 2/10 - Skulle hålla längre med fler rum.

 

Det var väl allt.

 

Totalt: 9/30

 

Jag kanske var lite elak...

 

är inte klart än och en del av grafiken ska bytas ut, spelet är klart fram tills innan boss 2, det kommar att finnas 30 levels och 3 bossar. mynt, eldar hamburgare och diamanter ska bytas ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe så gulligt man blev sur :lol: . jag menar inte att du inte kan göra spel, ditt i 3d är bra t.ex. men Toss bush är inte snyggt enligt mig och går inte ut på så mycket, och det andra som fanns funkade inte för mig. lägg upp ditt 3d spel istället! eller förbättra dem, de är tekniskt bra gjorda men fula.

 

 

kan inte du lägga upp ditt nånannanstans Goron_ funkar inte för mig, säger att använaren är inaktiv eller avstängd...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...