Gun Guy Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 11: Du hittar den i lv 50 i pit of 100 trials. 12: Inte vad jag vet chansen att det finns e 1/100. 13: När du kastar ut den så står det A på dig,publiken eller motståndaren/motståndarna. Om det står a på motståndaren tryck på a så kastar du bomben på motståndaren. du ska tryka på den knapp som står på motståndaren och pepra med den så blir den störe justöre juefektivare. den knap som står på publiken och dig triker du på någon av dom kastas bomben på dig du kan pepra då så blir den störe. Men du vill ju att den ska spränga motståndaren eller hur? När den sprängs blir den som blev träfad avden paralyserad en kort stund bror på hur up ladad den blev. 14: Längst bort vid slutet av bäcken finns en trapa up. Vid börgan blås med flurrie så öpnas en hemlig väg. följ den bakom trapan så kan du bli en papers båt. Följ bäcken så kommer du... he det för bli en överaskning så du kan bli förvånad och chockad eller ja jag kanske överdrev lite. Du kan också gå till rugerports västrasida och gå ner i brunen i mitten av gatan så du kommer till rumet .. du vet vilken jag menar svårt att förklara. gå längst up i högra hörnet av rumet så kommer du till ett grönt rör lengst ner på golvet av rumet alltså. Gå ner där så kommer du till sama rum med båtplatan. 15: Om du går in på game cube i starten av den här hemsidan till höger och sen går in på P och sen går in på paper mario 2 the thousand year door så har jag redan skrivit hur man gör där. Om du inte förstod eller behöver mer hjälp säg bara till. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hetapaddsladden Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Tsta att blåsa med Flurrie på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Fråga 16: Hur får man Ink Sauce? Man misstänker ju starkt att man gör det av Hot Sauce plus något annat. Stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg