SFrisk Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Hej!köpte wc3 ft idag och jag har internetanslutning!!! När jag trycker på battle.net på frozen throne så står det can't download file from battle.net plz kan ngn hjälpa mej !??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Har du en kompis som har Wc3? Testa på hans/hons då går det inte är det når tillfällit skulle jag tro. Men kontakta battle.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Antagligen är det nått fel på din uppkoppling med just sidan battle.net (www.battle.net) Eller så är det så att du har en CD kod som används, eller så är det bara tillfälligt. PS du kan ladda ner Patcher från www.battle.net, om du laddar ner senaste Patchen så funkar det säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 19 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Tack!!! jag laddade ner patchen manuelt och nu funkar det!! =) tack!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg